Det siger kunderne

“Fagdyrlæge Jette Hagedorn” “Trørød Dyreklinik” http://www.troroddyreklinik.dk/”

Jeg har efter mange år med et andet edb system valgt at bruge Vetvision.
Jeg undersøgte markedet og præsentationen af Vetvision var overbevisende nok til at jeg valgte at skifte. Undervisning i forbindelse med opstarten gav tilstrækkelig viden til at arbejde videre med at lære systemet at kende hjemme på klinikken. Vi har oplevet en rigtig fin støtte med god support, når vi er løbet ind i vanskeligheder. Der var endda tilbud om at vi måtte ringe aften og weekend i startfasen.

Jeg hører ikke til den generation som er vokset op med computere så jeg skal ærligt sige at det til tider har været frustrerende for mig at skulle ændre tankegang og lære et helt nyt system at kende. Og der er stadig flere lag i systemet som jeg ikke har fået udforsket endnu.

Men når man har lært systemet at kende så er det logisk opbygget og nemt at finde rundt i, nemt at søge i og kan alt hvad der er brug for. Og når der opstår spørgsmål eller problemer så er det hurtig og effektiv telefon support.”

“Fagdyrlæge Lars Bloch” “Frederiksværk Dyrehospital” http://www.dyreklinikken.com/

“Jeg har været bruger af programmet i over 20 år og fulgt udviklingen tæt gennem hele perioden.
Det nuværende program indeholder alt hvad der skal til for at drive en praksis af høj kvalitet.
Der har været, og er fortsat, en rivende udvikling og nytænkning inden for muligheder for forbedring til gavn for os dyrlæger.

Novasoft følger med og udvikler, altid i overensstemmelse med kundernes ønsker.
Vetvision er et driftsikkeret og gennemprøvet program der gør hverdagen lettere for os.
Service niveauet er højt og eventuelle problemer løses hurtigt oftest ved bare et enkelt telefon opkald.
Brugervenligheden er i top. Hele opbygningen af programmet med princippet om patienten i centrum, falder i god jord hos dyrlæger.”

“Jesper Bisgaard Engelund” “Dyrlægehuset Engelund” http://www.dyr-hus-engelund.dk ”

Vores skift fra det tidligere system, har været intet mindre end tilfredsstillende. Der er altid positiv hjælp at hente i supporten, og så er der jo aldrig nogen fejl i systemet, som vi jo var vant til at kæmpe med dagligt i det ”gamle” system.

Skriv et svar